Τετάρτη 27 Απριλίου 2022

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΧΟΠΑ ΗΡΩΕΣ!!!!

 Το « ΧΟΠΑ Ήρωες 112» είναι ένα

εκπαιδευτικό ευρωπαϊκό πρόγραμμα που

υλοποιεί το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας σε

συνεργασία με την Ευρωπαϊκή Πρωτοβουλία

Angels Initiative, βραβευμένη με το 2018

HEALTH COLLABORATION και αποσκοπεί στην

ενημέρωση και προετοιμασία παιδιών και των

οικογενειών τους, ώστε να αναγνωρίζουν τα

συμπτώματα ενός εγκεφαλικού επεισοδίου σε

έναν μεγαλύτερο τους και να μπορούν να

καλέσουν έγκαιρα τις πρώτες βοήθειες

χρησιμοποιώντας το Πανευρωπαϊκό Αριθμό

Έκτακτης Ανάγκης 112.

Οι «Χ.Ο.Π.Α. Ήρωες 112», το καινοτόμο

εκπαιδευτικό πρόγραμμα που διδάσκει στα

μικρά παιδιά και τις οικογένειές τους πώς να

σώζουν ζωές, συνεχίζεται και εφαρμόζεται

και φέτος σε σχολεία σε όλην την Ελλάδα, με

την έγκριση πλέον και από το Υπουργείο

Παιδείας και Θρησκευμάτων για το σχολικό

έτος 2021-2022.


Με συμμετοχή 3.000 σχολείων, σε

περισσότερες απο 30 χώρες, το πρόγραμμα

αυτό στοχεύει σε παιδιά ηλικίας απο 5 εως

12 ετών, χρησιμοποιώντας σούπερ ήρωες για

να διδάξει στα παιδιά τα συμπτώματα ενός

εγκεφαλικού επεισοδίου ώστε να το

αναγνωρίζουν αλλά και την αναγκαιότητα

της άμεσης δράσης καλώντας το 112.

Η διαδραστική εκπαιδευτική διαδικασία

περιλαμβάνει πρακτικές δεξιότητες διάσωσης

σε περίπτωση αγγειακού εγκεφαλικού

επεισοδίου, ενισχύει τον ενθουσιασμό και την

συμμετοχή των παιδιών, διδάσκοντας τα

παράλληλα την αγάπη για την ανθρώπινη

ζωή!





Κάποιος είπε κάποτε, ότι αυτά που

χρειάζονται τα παιδιά περισσότερο είναι αυτά

που τους παρέχουν οι ηλικιωμένοι σε

αφθονία. Δίνουν άνευ όρων αγάπη,

καλοσύνη, υπομονή, χιούμορ, παρηγοριά,

μαθήματα ζωής και το πιο σημαντικό,

σοκολάτες. Ονομάζουμε αυτούς τους

ανθρώπους που έχουν τέτοιο αντίκτυπο στη

ζωή των παιδιών μας, « Υπερήρωες και

Υπερηρωίδες»



Το σχολείο μας συμμετέχει σ’ αυτή τη δράση
μέσα από την οποία τα παιδιά μας  δώσανε
ένα εκπληκτικό δώρο στους Υπερήρωες και
στις Υπερηρωϊδες τους. Το δώρο αυτό είναι η
γνώση η οποία ίσως μια μέρα τους σώσει τη
ζωή. Σύμφωνα με την Παγκόσμια Οργάνωση
Εγκεφαλικών, ένας στους τέσσερις
ανθρώπους, θα υποστεί εγκεφαλικό
επεισόδιο τουλάχιστον μια φορά κατά τη
διάρκεια της ζωής του. Το ένα τρίτο των
ασθενών αυτών θα αποκτήσει μια μόνιμη
αναπηρία που θα αλλάξει τόσο τη δική
του/της ζωή όσο και τη ζωή των γύρων
του/της.
Γι’ αυτό το λόγο συμμετείχαμε και εμείς στην
εφαρμογή του προγράμματος, όπου τα
παιδιά έχουν τη βοήθεια 4 ΧΟΠΑ Ηρώων,
καθένας από τους οποίους τα βοηθά να
αναγνωρίσουν ένα συγκεκριμένο σύμπτωμα
εγκεφαλικού επεισοδίου.

Τι σημαίνει η λέξη  «ΧΟΠΑ»;  Έπειτα από οποιαδήποτε αλλαγή στην κίνηση στο Χέρι, στην Ομιλία, στο Πρόσωπο, τα παιδιά μαθαίνουν ότι πρέπει να καλέσουν αμέσως το 112 και να ζητήσουν ασθενοφόρο. Έτσι προκύπτει η λέξη ΧΟΠΑ, από τα αρχικά των συμπτωμάτων.
Χ: Χέρι
Ο: Ομιλία
Π: Πρόσωπο 
Α: Αμέσως καλούμε το 112 και ζητάμε ασθενοφόρο.


Επομένως,  εάν   τα παιδιά είναι σε θέση να μάθουν για τα κύρια συμπτώματα του εγκεφαλικού επεισοδίου, να μάθουν τι πρέπει να κάνουν όταν αυτό εμφανιστεί, και τους δοθεί η «αποστολή» να μεταβιβάσουν αυτή τους τη γνώση στην οικογένεια  τους, μπορούν τελικά να σώσουν τη ζωή ενός ανθρώπου.

Το πρόγραμμα έχει στόχο να ευαισθητοποιήσει τα νήπια και να τα βοηθήσει ώστε να είναι σε θέση να:
1.Αντιλαμβάνονται την έννοια των Πρώτων Βοηθειών.
2.Κατανοούν τη σημασία των γνώσεων Υγιεινής και των Πρώτων Βοηθειών για τη ζωή ενός ανθρώπου έως ότου παρασχεθεί σε αυτόν ιατρική ή νοσοκομειακή φροντίδα.
3.Θυμούνται τα 3 πιο σημαντικά συμπτώματα του εγκεφαλικού συνδέοντας τα με την άμεση κλήση του τηλεφωνικού αριθμού 112.
4.Αποκτήσουν και να  αναπτύξουν τις απαιτούμενες δεξιότητες, που αφορούν στην πρόληψη και στην αντίδραση τους σε μια ποικιλία επικίνδυνων καταστάσεων των συνανθρώπων τους συμβάλλοντας στην τοπική κοινωνία ως ενεργοί πολίτες.
5.Προετοιμαστούν ,ώστε να γνωρίζουν κάθε στιγμή τι πρέπει και τι δεν πρέπει να κάνουν, καθώς και τι μπορούν και τι δεν μπορούν να κάνουν σε περίπτωση αντιμετώπισης εγκεφαλικού επεισοδίου.

 

Παραλάβαμε το υλικό με το βιβλίο  δραστηριοτήτων για το κάθε παιδί ατομικά και ξεκινήσαμε…







ΖΩΓΡΑΦΙΣΑΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΥΠΕΡΗΡΩΑ ΜΑΣ..ΚΑΙ ΤΟ ΔΩΣΑΜΕ ΣΤΟΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΑΣ ΥΠΕΡΗΡΩΑ.....






























ΚΑΝΑΜΕ ΤΙΣ ΜΑΣΚΕΣ ΜΑΣ.....
ΚΑΘΕ ΣΟΥΠΕΡ ΗΡΩΑΣ ΕΧΕΙ ΜΑΣΚΑ ΒΕΒΑΙΩΣ.....


























Με όρεξη και θέληση τελειώσαμε όλες τις εργασίες του τετραδίου μας...το κάθε παιδί στο δικό του.....

Μεταφέραμε τις γνώσεις που κατακτήσαμε στους γονείς μας, στους παππούδες και στις γιαγιάδες μας, ακόμη και σε γιατρούς...χαχαχα....

Είμαστε χοπα ήρωες!!!!!!

Μάθαμε τον μαγικό αριθμό 112 με το τηλέφωνο μας και τι ακριβώς πρέπει να πούμε για να καλέσουμε ασθενοφόρο.

















ΠΑΙΞΑΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΜΑΜΑ ΜΑΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΚΟΥΚΛΟΘΕΑΤΡΟ!!!!!







ΚΑΝΑΜΕ ΑΣΤΕΙΕΣ ΓΚΡΙΜΑΤΣΕΣ ΣΑΝ ΤΟΥ ΠΑΠΠΟΥ ΠΕΤΡΟΥ....

























ΜΑΘΑΜΕ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΟΥ ΑΛΕΞΗ...


Τις υπόλοιπες υπέροχες στιγμές μας..... Σας τις  αφήνουμε για έκπληξη..........

Θα σας τις παρουσιάσουμε ....δια ζώσης.........

 

Το πρόγραμμα "χοπα ήρωες 112" είναι ένα καταπληκτικό πρόγραμμα......

Κατακτήσαμε και το ρεκόρ Γκίνες......

 

 Τα παιδιά μας αγάπησαν τους χοπα ήρωες......

Περάσαμε όμορφα και δημιουργικά και κυρίως......

Μάθαμε να αντιμετωπίζουμε περιπτώσεις εγκεφαλικού επεισοδίου και όχι μονό...

Καλώντας τον μαγικό αριθμό 112...

Δίνοντας τις σωστές πληροφορίες στον αριθμό αυτό..........


Δόθηκαν ερωτηματολόγια αξιολόγησης του προγράμματος στους γονείς και στα παιδιά......








 

ΜΠΡΑΒΟ ΠΑΙΔΙΑ!!!!!
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!!!!

Επιπλέον το νηπιαγωγείο μας έχει μια πάρα πολύ καλή θέση ανάμεσα στα σχολεία...και της χώρας μας και παγκόσμια......το κρατάμε όμως ακόμα ......κρυφό........

Αγαπημένα μας παιδιά........

Ξεκουραστείτε......

Μετά τις διακοπές του Πάσχα έχουμε νέες περιπέτειες!!!!!

Εις το επανιδειν!!!!!!!

 

 



Τετάρτη 2 Μαρτίου 2022

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ




 «Εγγραφές μαθητών/τριών στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2022-23»

Στα Νηπιαγωγεία, για το σχολικό έτος 2022-2023, θα φοιτήσουν μαθητές/τριες που έχουν συμπληρώσει τη νόμιμη ηλικία εγγραφής, όπως αυτή ορίζεται στις σχετικές διατάξεις του άρθρου 34 του ν. 4704/2020 (Α 133). Σύμφωνα με αυτές, στα Νηπιαγωγεία εγγράφονται μαθητές/τριες που την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής συμπληρώνουν την ηλικία των τεσσάρων (4) ετών. Συγκεκριμένα, εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2022-23, μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2018. Η φοίτηση των νηπίων που συμπληρώνουν ηλικία τεσσάρων (4) ετών είναι υποχρεωτική σε όλους τους Δήμους της χώρας.

Οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία Γενικής Παιδείας, για το σχολικό έτος 2022-2023 θα πραγματοποιηθούν από 1 έως 20 Μαρτίου 2022. Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του/της Διευθυντή/τριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, όπως τούτο ορίζεται στην παρ. 6 του άρθρου του ως άνω ΠΔ.

Οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία Γενικής Παιδείας, από το σχολικό έτος 2020-2021 και εφεξής, γίνονται μέσω ηλεκτρονικής εφαρμογής με Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής, σύμφωνα με το άρθρο 1, της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020 (Β 1767) ΚΥΑ των Υπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων και Επικρατείας αρμόδιο για θέματα Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες για το Νηπιαγωγείο που ανήκει το νήπιο-προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, ( Ο ΧΑΡΤΗΣ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ)μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση:

 https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

Για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου οι γονείς/ κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν  τα εξής βήματα:

 · Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.

· Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).

· Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του. Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα:

α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτείται την εγγραφή (παρ. 2 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β 1767). Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στον γονέα/κηδεμόνα λίστα των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή του μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα.

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του, την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας, γ) το ονοματεπώνυμο άλλου/λων τέκνου/ων, που φοιτά/τούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον/την Διευθυντή/ρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.

γ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής,

δ) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα και στ) επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου». Ιδιαίτερη προσοχή θα πρέπει να δοθεί στο ότι τα δικαιολογητικά για τα (γ) και (δ) προσκομίζονται στη σχολική μονάδα εντός του χρονικού διαστήματος που ορίζει ο/η Προϊστάμενος/η-Διευθυντής/ρια του Νηπιαγωγείου. Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, (παρ 3 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β 1767) οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα.  Τα παραστατικά είναι:

 

 Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 εγκύκλιο (Α.Δ.Υ.Μ.) #Το ΑΔΥΜ εκτυπώνεται από την εφαρμογή της πρώτης εγγραφής.

 Βιβλιάριο Εμβολίων, του/της μαθητή/τριας, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου 6 του Π.Δ 79/2017 (Α 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 4 α του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α 25).

  Βεβαίωση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. ή Δημόσιο Ιατροπαιδαγωγικό Κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια υπηρεσία, εφόσον υπάρχει, σε περιπτώσεις μαθητών/τριών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ.

 Ο γονέας/κηδεμόνας λαμβάνει ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχει δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής του για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή του επιστρέφεται στον ίδιο από το Νηπιαγωγείο, προκειμένου να τις πραγματοποιήσει. Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται «αποδεκτή.

Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας, η αίτηση μπορεί να γίνει με αυτοπρόσωπη παρουσία στο Νηπιαγωγείο. Για τον σκοπό αυτό η Προϊσταμένη του νηπιαγωγείου εισέρχεται στην ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) και καταχωρίζει την αίτηση σύμφωνα με τα δικαιολογητικά που του προσκομίζουν οι γονείς/κηδεμόνες.

Προϋποθέσεις συμμετοχής μαθητών στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής (7:45-8:30): 

1. Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν νήπια/προνήπια τα οποία είναι εγγεγραμμένα και φοιτούν στο προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.

 2. Ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του Τμήματος Πρόωρης Υποδοχής είναι τα πέντε (5) νήπια/προνήπια. 

3. Ο χρόνος προσέλευσης στο συγκεκριμένο τμήμα είναι 7:45-8:00.

 4. Η αποχώρηση των μαθητών/τριών του Προαιρετικού Ολοήμερου Προγράμματος πραγματοποιείται στις 16:00 σύμφωνα με το Ωρολόγιο Πρόγραμμα του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου. Πρόωρη αποχώρηση νηπίων/προνηπίων από το Ολοήμερο Πρόγραμμα δεν προβλέπεται. 



Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου 2021

Μαμά κοίτα! Πάω νηπιαγωγείο!

Μαμά κοίτα! Πάω νηπιαγωγείο!




(ανοιχτή επιστολή σε όλους τους γονείς ενός νηπίου που μεγάλωσε πολύ)
Γράφει ο Inspector…


Μαμά σ’ αγαπάω. Ξέρω, νόμιζες ότι στο νηπιαγωγείο θα τα μάθαινα όλα. Ήθελες πριν πάω στο δημοτικό να έχω μάθει να διαβάζω, να γράφω το όνομα μου και καμιά διακοσαριά λέξεις ακόμα, να έχω πολλές εγκυκλοπαιδικές γνώσεις, να προσέχω τις δασκάλες στην παρεούλα όταν φλυαρούν και όλα τα ξέρουν, να σου λένε καλά λόγια κάθε μεσημέρι και το πόσο θα προκόψω, να μην έχω κάνει κανένα λάθος, να μην έχω βλάψει κανέναν και να έχω αποφασίσει αν θα γίνω γιατρός ή αστροφυσικός.

Μαμά σ’ αγαπάω. Σχεδόν τίποτα απ’ όλα αυτά δε θα γίνει στο νηπιαγωγείο φέτος. Κι ας με στείλεις στο καλύτερο ιδιωτικό της γης, ας με στείλεις σ’ εκείνα της Νορβηγίας που οι τοίχοι του μετακινούνται κατά πως θέλουν τα παιδιά. Τίποτα!


Θα μάθω να γράφω το όνομά μου. Νομίζω! Διακόσιες λέξεις μην περιμένεις. Θα προσπαθήσω να αναγνωρίσω πολλές: GOODY’S, ΔΕΗ, ΟΤΕ, FORTHNET, ΟΛΠ, ΙΚΕΑ και άλλες που θα με μάθεις να με ενδιαφέρουν. Καμιά δεκαριά τις έχω, πιστεύω θα τις γράψω σίγουρα. Εγκυκλοπαιδικές γνώσεις θα αποκτήσω αρκετές αλλά κυρίως εκείνες που με ενδιαφέρουν. Μην περιμένεις να ακούω πάντα τι λέει η δασκάλα στην παρεούλα εκτός αν είναι τόσο καλή παραμυθού που θα με κάνει να ξεχνώ τις αφηρημάδες μου και να ταξιδεύω πάντα κοντά της.

Μαμά σ’ αγαπάω. Θέλω πολύ να σου λένε καλά λόγια κάθε μεσημέρι. Αλλά δε μπορεί να γίνει όλα τα μεσημέρια αυτό. Κάποιο μεσημέρι η δασκάλα (δύσκολο να έχω δάσκαλο σε αυτό το σχολείο) θα σου πει ότι ήμουν λίγο άτακτος, ότι έσπρωξα το Γιάννη, ότι έβρεξα τη μπλούζα της Μάρθας, ότι έκλαψα γιατί δε μου άρεσε το φαγητό και τελικά δεν το έφαγα. Θα προσπαθήσω πολύ, μαμά. Θέλω να είναι λίγα αυτά τα μεσημέρια. Αλλά και λίγο περισσότερα να είναι, να ξέρεις θα ‘ναι επειδή εκτός από το όνομά μου με λένε και «παιδί». Και παίζω, ξεσηκώνομαι, παρασύρομαι κι απλώνομαι ζηλεύω κι αντιγράφω, άλλες φορές τους γράφω. Και λάθη κάνω, συγχώρεσέ με. Ήσουν κι εσύ παιδί, κατάλαβέ με. Δεν είμαι πάντα σταθερός μα θα γίνομαι καλύτερος.


Μαμά σ’ αγαπάω. Δε ξέρω τι θα γίνω. Βλέπω μπάλα με το μπαμπά και να γίνω θέλω ποδοσφαιριστής. Σας βλέπω να χορεύετε και μου ‘ρχεται να γίνω τρανός τραγουδιστής, πάμε σε θέατρο παράσταση να δούμε και θέλω να γίνω ηθοποιός, πάμε σε μουσείο και θέλω να γίνω άγαλμα και μοντέλο. Η γιαγιά μου είπε να γίνω γιατρός, ο παππούς δικηγόρος και η νονά προχθές μου είπε να μη γίνω καπετάνιος γιατί δε θα μείνω πουθενά.


Μαμά σ’ αγαπάω. Μπορεί να πάω δεκαπέντε κι ακόμα να μη ξέρω τι θα γίνω. Αλλά…τι στα λέω αυτά τώρα; Θέλω να σου πω τι θα μάθω στο νηπιαγωγείο. Ναι, αυτό θα σου πω!


Μαμά σ’ αγαπάω (μην ξεχνιόμαστε).


Θα μάθω να κάνω φίλους,
ν’ αγαπώ τα δέντρα και τους σκύλους
να μοιράζομαι, να φαντάζομαι, να παίζω με κανόνες και να συνεργάζομαι,
να νιώθω και να λέω,
να μάθω να ζητώ δίχως να κλαίω,
να με ακούνε κι άλλοι,
να με δέχονται κι όταν μαζί μου διαφωνούν - πάλι να με καταδέχονται.

Μαμά θα αγαπήσω παιδιά και την δασκάλα
που θα μου μάθει πράγματα μεγάλα
για εκείνα που υπάρχουν και δε βλέπω
για εκείνα που βλέπω δίχως να υπάρχουν.

Μαμά θα μάθω τεχνικές και υλικά,
θα λιγοστέψω κάποια πράγματα κακά,
θα μάθω να βοηθάω,
να ζητάω,
να προσφέρω,
ν’ αγαπάω,
για το δίκιο να μιλάω,
θα μάθω πως ανήκω σε ομάδα,
πως δεν είμαι το μόνο νήπιο σε όλη την Ελλάδα,
θα μάθω χίλια δυο,
μα θέλω κάτι,
από σένανε και το μπαμπά,
αγάπη από το σχολείο μου,
 λίγο χρόνο να συνηθίσω μια αγκαλιά,
να ισορροπήσω απ’ όλους,
μια καλή κουβέντα,
τώρα που μακριά σου θα πρωτοπερπατήσω.


Μαμά σ’ αγαπάω. Βοήθα τη δασκάλα μου να με καταλάβει. Κι από καλή καλύτερη θα γίνει. Κι από καλή καλύτερη θα σε κάνει κι εσένα. Κι από καλή καλύτερη θα γίνω κι εγώ.


Μαμά σ’ αγαπάω. Καλή χρονιά!
Εκτός απ’ τ’ όνομά μου με λένε και «παιδί». Γι’ αυτό μην ανησυχείς.
Θα μάθω πολλά φέτος στο νηπιαγωγείο.
Μην ανησυχείς, ο κόσμος μου ανήκει. Θα μάθω πολλά.
(ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ...ΤΟ ΛΑΤΡΕΨΑ.....ΚΑΙ ΤΟ ΔΑΝΕΙΣΤΗΚΑ ΑΠΟ ΚΑΠΟΥ.....ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΤΟΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟ ΤΟΥ....)

Παρασκευή 10 Σεπτεμβρίου 2021

Καλή Σχολική χρονιά!!!!!

 


Ο Αγιασμός στο 1ο Νηπιαγωγείο Καλαμπακίου θα γίνει μαζί με το 1ο Δημοτικό Σχολείο Καλαμπακίου την Δευτέρα στις 10.15 στις 13 Σεπτεμβρίου 2021...στον προαύλειο χώρο του 1ου Δημοτικού Σχολείου Καλαμπακίου.
ΩΡΑ ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗΣ: 10:00

 Λόγω των αναγκαίων μέτρων πρόληψης διασποράς του ιού COVID-19 είναι απαραίτητη η χρήση μάσκας καθώς και η παρουσία ενός συνοδού για κάθε παιδί. 

Η διενέργεια αυτοδιαγνωστικού ελέγχου (self-test) είναι υποχρεωτική για τους/τις μαθητές/τριες όλων των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Εξαιρούνται του μέτρου, τα παιδιά που έχουν ιστορικό νόσησης εντός του τελευταίου 6μήνου. Η είσοδος των μαθητών/μαθητριών στο σχολείο γίνεται με επίδειξη  βεβαίωσης αρνητικού αποτελέσματος Ο υποχρεωτικός αυτοδιαγνωστικός έλεγχος διενεργείται δύο φορές την εβδομάδα, προ Τρίτης και Παρασκευής και έως είκοσι τέσσερις (24) ώρες πριν από την προσέλευση στη σχολική μονάδα. Κατ’ εξαίρεση, την πρώτη εβδομάδα λειτουργίας κάθε σχολικής μονάδας ο πρώτος αυτοδιαγνωστικός έλεγχος (self test) διενεργείται έως και είκοσι τέσσερις (24) ώρες πριν την προσέλευση στη σχολική μονάδα (ΔΗΛΑΔΗ ΓΙΑ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ ......ΗΜΕΡΑ ΑΓΙΑΣΜΟΥ). 




ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ

ΟΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ ΤΟΥ 1ου ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΚΑΛΑΜΠΑΚΙΟΥ