«Και σήμερα έχουμε ακόμη έναν λόγο να νιώθουμε περήφανοι. Το σχολείο μας, μέσα από τις δράσεις του, εντάσσεται στο δίκτυο “in action SDG Schools Club”, ένα δίκτυο σχολείων που γίνονται πρεσβευτές των Παγκόσμιων Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης. Για εμάς αυτό δεν είναι απλώς ένας έπαινος συμμετοχής. Είναι μια επιβεβαίωση ότι τα μικρά βήματα των παιδιών μας, οι σπόροι που φυτέψαμε, οι διαδρομές που περπατήσαμε και οι συνεργασίες που χτίσαμε έχουν αξία και αφήνουν αποτύπωμα. Γιατί........
"μαζί τα καταφέρνουμε καλύτερα" — και
"με ένα βήμα κι έναν σπόρο αλλάζουμε τον κόσμο όλο.»
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου