Κυριακή 12 Μαΐου 2019

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΑΝΟΥΛΕΣ!!!!!!!!!!




Μ μ, Αν η Μαμά μου…
Αν η μαμά μου ήταν κόκκινο αστέρι, 
θα της κεντούσα ολομέταξο μιντέρι,
 να θέτει πάνω του κι ήσυχα να κοιμάται,
 σκιές και μάγισσες κακές να μη φοβάται.
 Αν η μαμά μου είχε κάστρο γρανιτένιο,
 θα της μαγείρευα γλυκό σοκολατένιο, 
να δοκιμάζει στο ψηλό της μπαλκονάκι,
 κάθε φορά που θα πικραίνεται λιγάκι. 
Αν η μαμά μου ήταν χάρτης και βιβλίο
, θα φυλλομέτραγα το έλα και τ’ αντίο. 
Στην ωμοπλάτη θα το κρέμαγα δισάκι, 
θα το γευόμουν και θα το ’πινα νεράκι.
 Αν η μαμά μου ζούσε σ’ ένα παραμύθι,
 θα ήταν το βότανο ενάντια στη λήθη.
 Αυτό που πίνεις και ποτέ δε λησμονιέσαι, 
γιατί όπως είσαι, αγαπάς και αγαπιέσαι. 
Μα η μαμά μου είναι σούπερ ηρωίδα,
 που όμοιά της πουθενά εγώ δεν είδα.
 Χιλιάδες πράγματα μπορεί και προλαβαίνει
 κι η αγκαλιά της να αντέχω με μαθαίνει.

Χρόνια Πολλά, Πολύτιμα, Πολύχρωμα και Αγαπητικά σε όλες τις Μητέρες του Κόσμου!

ΕΥΗ ΤΣΙΤΙΡΙΔΟΥ
το ποίημα περιλαμβάνεται στην ανέκδοτη ποιητική  συλλογή για παιδιά "Το Αλφαβητάρι των Ποιημάτων", Εύφημος Μνεία Γυναικείας Λογοτεχνικής Συντροφιάς 2015. ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ.



ΠΩΣ ΓΡΑΦΕΤΑΙ Η ΛΕΞΗ ΜΗΤΕΡΑ......
Η μικρή Φιλιώ θέλει να γράψει ΜΗΤΕΡΑ… προσπαθεί και με λίγη βοήθεια τα καταφέρνει. Μαθαίνει τελικά πώς γράφεται η λέξη ΜΗΤΕΡΑ: Μ από το Μέλι, Η από τον ήλιο, Τ απ’ το τραγούδι, Ε από το ευχαριστώ, Ρ από το ρόδο και φυσικά Α απ’ την αγάπη… Πώς αλλιώς;


ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΛΙΑ......ΜΕ ΥΠΕΡΟΧΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ!!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου