Πέμπτη 11 Δεκεμβρίου 2014

ΜΥΡΩΔΙΚΩΝ ΚΑΙ ΖΑΧΑΡΩΤΩΝ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ.......ΣΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ ΚΑΙ ΚΕΦΑΤΟ ΚΛΙΜΑ....Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ....

Συνεχίζουμε με αμείωτο κέφι και ενδιαφέρον, τις δημιουργίες μας.....αναμένοντας με αγωνία τα Χριστούγεννα, τον Αγιο Βασίλη..... την ΟΝΕΙΡΟΥΠΟΛΗ......!!!!
  Πρόβες.....κάλαντα......και τα ψέλνουμε, καλύτερα από τους μεγάλους.....ΑΧΧΧΧΧ!!!!!! ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΜΑΣ!!!!!!!
   Εκεί που κατασκευάζουμε....αρχίζουν από μόνα τους.....''ΧΡΙΣΤΟΣ ΓΕΝΝΙΕΤΑΙ.......''!!!!!
  Δάκρυα στα μάτια μου.....!!!! ''γιατί κυρία'';  ''με συγκινείτε....''
 Στις παιδικές μου αναμνήσεις...έρχονται να προστεθούν, δυνατότερες...αναμνήσεις...αυτές οι παιδικές φωνές, τα μάτια τους....η μεγάλη προσπάθεια τους.......εύχομαι και εγω με τη σειρά μου....να θυμούνται.....και αυτά ......με αγάπη...όλες αυτές τις υπέροχες στιγμές!!!!! να ΄μαι και εγώ ένα μικρό λιθαράκι.......


Ας προχωρήσουμε ....γιατί...θα με πάρουν τα κλάματα.....
   Οι κατασκευές συνεχίζονται......


τα ΑΓΓΕΛΑΚΙΑ μας....




τα δεντράκια μας, τα αστεράκια μας και φάτνη.....




τα καραβάκια μας με τις ευχές μας








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου